Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 27 Kasım 2022 12:58 Kitabın kapağına bakarak öğrencilerim için aradığım kitap bu olsa gerek diye çok büyük beklentiyle aldığım bir kitaptı. Amaaa maalesef beklentimi karşılamadı. Yani şöyle kitap kötü diyemem çok güzel yorumlar güzel düşünceler yönlendirmeler var ama kitap kime yönelik olduğuna karar verememiş gibi.. biz bu kitabı ebeveynlerin gözüyle mi okuyoruz yoksa gençlerin gözüyle mi? Maalesef arada kalmış. İkisini de içine alayım derken bir gencin okuduğunda kafasını karıştıracak ya da benim ailem böyle değil ki diyeceği yerler var tamam götürsün ailesine de okutsun dersek ailesine de okutamayacağı gerçeği var.(okuyan az bir kesim müstesna) Bu sebeple ben öğrencilerime okutacağımı düşünmüyorum.(belki ileriki yıllarda okuyabilir ama şimdiki seviyesinde değil)
Bunun dışında genel olarak Nevzat Tarhan'ın hem bilimsel hem Allah'ı bilerek yazdığı eser bu açıdan hoşuma gitti. Psikolojik çıkarımlar ve tavsiyelerle birlikte naif manevi yönetmeler de hoş. Okunur ama gençlere mi emin değilim? Daha net olsaydı belki yaş grubu olarak daha hoş dururdu.