·204 syf.····Okunma: 27 Kasım 2022 16:21 Bu kitabı her bireyin okuyup gelecekte nelerle karşılaşabileceğimizin bilincinde olması gerektiğini düşünüyorum.
Her şeyin farkında olsak ta farkında değilmişcesine hareket etmek daha kolayımıza geliyor ve bazı şeyleri görmezden geliyoruz.
Ne kadar acı...
Doğal yaşamın koşullarını hiçe sayarak değil de tabiatın yaşamına göre yaşamayı öğrenmeliyiz. Bu kitabı okuyarak farkında olduğum birçok şeyin tekrar bilincine vardım. Yaşamımı tümden değiştirip yaşamamızı sağlayacağım...