·408 syf.····Okunma: 29 Kasım 2022 23:24 Çok zorlanarak okuduğum bir kitaptı. Herhangi bir şeyi yarım bırakamağım için tamamladım. Son 50 sayfayı göz gezdirerek okudum, kime ölmüş kim kalmış diyerek.
Kitap için bir çok listenin en iyisi deniyor. Ama ben kitabı okurken böyle bir şey hissedemedim. Dönemin siyasetine başkaldırı olabilir ama bunu sadece Emma’nın kocasını kandırıp iki adamla aldatışı ve çocuğuna annelik bile etmeyişi ile anlatılması pek anlamlı gelmedi. Tavsiye etmiyorum. Vakit kaybı.