·223 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Haziran 2017 13:05 Akıcı ve sade bir dili var. Bu kitabın gerçek bir hayat hikayesi olduğunu öğrendiğimde daha bir heyecanla, büyük bir beklentiyle başladım ve gerçekten elimden bırakamadım. Ne ara yarı oldu ne ara bitti onu bile anlamadım. Tavsiye ederim. Okumalısınız.
Keyifli okumalar.