·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2022 04:19 Nasıl güzel bir kitaptı! Son sayfasına kadar merakla okudum. Bir aşk üçgeni ve kaderin, bu üç kişiye hiç ummadıkları şakilde ağlarını örmesi. Kitapta en beğendiğim durum ise : Üzen birine karşı hala iyi düşünceler içinde olabilen karakterler. Bunun yanında, kendi acılarını yanında başkasının acısını anlama çabası da takdir edilesiydi. Kitaptaki ailenin dostu olup yaşamak isterdim, elbette hastalık bölümleri kastetmiyorum. Keyifle okuyunuz.