·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2022 18:03 Saadettin Acar'ın okuduğum ilk kitabıydı. Kendisini takip ediyorum. Ince ama her cümlesi kitap dolusu manalar içeren çok güzel bir eserdi. Saadettin Acar kendine has üslubu ile yüreğimize dokundu. Gülen yüzünü satırlara da yansıtmış. Pişman olmazsınız okuyun okutun...