Puan vermedi·142 syf.····Okunma: 04 Aralık 2022 18:56 Spoiler sayılabilir. Sonu hiç istediğim gibi bitmedi resmen hayal kırıklığına uğradım. Yüzyıl öncesinin yaşamını okumak, kadınlar için hayatın ne kadar zor olduğunu görmek, fikirlerinin hiçbir kıymetinin olmadığı bir yy’da yaşamak ne zormuş. Basit bir konu sayılabilecek şeyin o zamanın şartları gözünden bakınca ne kadar ustalıkla ele alındığını farketmek çok güzel detaylardı fakat sonu cidden beni yaraladı keşke böyle bitmeseydi. Yine de Talat’ın aşkı için yaptığı şeyler yüzümde tatlı bir tebessüm yarattı. Keyifle okunabilecek bir kitaptı.