8/10
·244 syf.··
2022 36. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 05 Aralık 2022 23:15
Dizisini izlemiş biri olarak çizgiromanı okumak biraz değişik geldi. Zaten ilk defa böyle bir çizgiroman okuduğum için çok normal diye düşünüyorum. Biraz alışık olup daha iyi romana adapte olunur bu yüzden yer yer sıkıldığım olsa da hikayesi dizisi de dahil ilgi çekici olduğu için beğendim diyebiliriz. Dediğim gibi çizgiroman kültürüm olmadığı için beni pek sarmadı içine girip yaşayamadım. Sevenleri için mükemmel bir konusu var ama tavsiye ederim okumanızı. Yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum çizgiroman haricindekileri.
Prelüdler & Noktürnler - Sandman 1. ciltNeil Gaiman · İthaki Yayınları · 20161,551 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.