·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Haziran 2022 19:45 Kitap çok güzel ama charlotte'ın iki kardeşin arasında kalması ve birinin ölmüş olması beni üzdü hani zaten ikisiyle olamazdı ama Ike benim favorim oldu sevdiği kadına asla dokunamaması ve hissedemememesi üzdü... Ama çok güzel ve akıcı