·168 syf.····Okunma: 07 Aralık 2022 19:38 Üçüncü sesli kitap denemem Şermin Yaşar'la tanışma kitabım olan Kalk Yerine Yat'tı ve bu kadar seveceğimi hiç tahmin etmemiş olmama karşın kitabı sahiden sevdim. Birkaç öykü bana pek ulaşmadı yalnızca ama çoğunu hüzünlenerek, gülümseyerek, zevkle dinledim. Sesli kitaplar için bir alıntı defteri tutuyorum, uygulamayı kullanmaya yeni başladım ve şimdiye kadar en çok yeri bu öykü kitabı kapladı.
Yazarın yalın, abartısız, gereksiz süslerden uzak anlatımını sevdim. Oluşturduğu karakterlerin gerçek hissettirmesi ve samimiyeti de çok hoşuma gitti. Kardeşe olan kırgınlık, babaya olan küskünlük, evlada olan dargınlık, yalnızlık, yaşlılık, geçim derdi, aile ilişkileri... Tüm bunları çok "bizden" bir hisle kaleme aldığını düşünüyorum Şermin Yaşar'ın. Beklemediğim şekilde epey memnun ayrıldığım bir yolculuktu. Özellikle "Tıkırtı", "Hâliyle", "Çöp" ve "Orta Refüj" öykülerini ayrı bir sevdim.