Mükemmellldiii!!! Eğer iyi bir fantastik kitap okumak istiyorsanız kesinlikle öneriyorum. Yazarın Gölge ve Kemik üçlemesinden gerçekten hoşlanmamıştım benim için çok vasat bir seriydi bu nedenle bu kitabada beklentim çok çok düşük başladım ve bayıldım, Kaz, Jesper, İnej, Wylan, Mathias ve Nina her biri gerçek karakterler gibiydi. Tek puan kırma sebebim dünyasına çok zor adapte olabiliyoruz, yüz küsürlü sayfalara kadar dayanırsanız sonrası mükemmel ilerliyor zaten.