·136 syf.····Okunma: 05 Aralık 2022 00:00 Stefan Zweig kitaplarını akıcı ve yalın bir dil kullanıldığı için çok seviyorum özellikle Yakıcı Sır kitabına ayrı bir hayran oldum.En güzel kısmı ise karakterlerin duygularını dolambaçsız direk yolla okuyucuya geçirmesi.Adete öfke ve şüpheyi içimde karakter ile birlikte yaşadım yer yer ise düşündürücü...Tavsiye edilesi