Çok çok sıkılarak okudum. Bitse de kurtulsam diyerek. Nihayet bitti. İlk kitap güzeldi keşke öyle kalsaydı ikinci kitapta zaten hevesim yavaşça söndü, üçüncü ise tamamen bitirdi. Sevmedim. Sevemedim.
TutsakA.G. Howard · Pegasus Yayınları · 2020143 okunma