·160 syf.····Okunma: 08 Aralık 2022 10:24 Aslında bir otobiyografi özelliği taşıyor. Yazar, kendi hayatındaki olayları kısa öyküler şeklinde yazarak ve bunları yorumlayarak kaleme almış. Aslında hem iyi hem kötü anılarını yazarak iyileri örnek, kötülerden ise ders almamızı ister gibi bir durum var. Yazarın okuduğum üçüncü kitabı. Her üç kitapta da dili anlaşılır ve mesajı hikaye yoluyla verme biçimi var. Açıkçası kitapları hayatı anlattığı için kendimizden de sahneler bulabiliyoruz. Diğer kitaplarını okumayı dört gözle bekliyorum.