Yazarın, Rüzgara fısıldayan kadınlar kitabını okuduktan sonra diğer kitaplarınıda hemen okumaya karar verdim ve ikinci kitabımda en az diğeri kadar güzeldi. Mehmet, İpek ve Mihrimah'ın kendilerini Ayasofya ile ilgili bir sırrın ortasında bulmalarıyla yaşadıkları maceraları okuyoruz. Çok akıcı bir kitaptı genel olarak çok beğendim ama sonu çok farklıydı yani fantastiğe mi bağladık, yoksa dini anlamda bir mucize mi gerçekleşti pek anlayamasamda güzeldii.