Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 06 Aralık 2022 14:50 En basta kendimi okuyor gibi hissettigim ama sonra o derinligi hissedemedigim kitap oldu.Buyuk ihtimalle siz de fazlasiyla kendinizi Nora sanacaksiniz ve oyle okuyacaksiniz kitabi.Hicbir amaci olmadigini dusunen,yasamayi nefes almayi bile dogru duzgun beceremedigini dusunen,kedisine bile bakamayan 30lu yasinda bir karakterimiz var.Daha sonra baya bir anormal seyler oluyor ve Nora yasadigi bir suru hayati okuyor.Birinde yuzme rekortmeni birinde harika bir anne birinde felsefeyle ilgilenmis birinde evli..Olmeyi dusunmesine ragmen bu hayatlardan birini okurken olumle uc ucayken olumde korkuyor...Gayet akiciydi hemen okunur fakat ben sonuca boyle ulasan imkansiz seyler okumayi pek sevemiyorum