Yazarın adına güvenip almıştım,zira Millenium Serisi'nde çok güzel bir devam kitapları çıkarmıştı (Ejderha Dövmeli Kız devamı.Okumayanlara özellikle ilk 3 kitabı tavsiye ederim).Ama burada,bildiğin kayıt cihazını almış,sonra onları aynen kağıda dökmüş,bu.Olmaz böyle şey.Yarım bıraktım tabii...