·384 syf.····Okunma: 10 Aralık 2022 01:43 Tess Gerritsen aşığı olarak roman bana baya yavan geldi. Tabi ki kıyaslama yapamam Tess kesinlikle tıbbi polisiyenin kraliçesi ♡ ve bu yazarın kalemini de merak ettim ve ilk defa okuyorum ama karındeşeni okuyacagım için baya baya heyecanlanmıştım. Yazar karındeşenden ilham alıp gerçekleri yansıttığını söylese de bence yeterince mükemmel değildi. Tabi bunda acemi otopsi öğrencilerimiz ve sözde dedektiflikleri de etken. Daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum daha çok ayrıntıya girip kurbanların hayatına yada katilin cinayetler sırasında nasıl adımlar attığına daha fazla yer verilebilirdi. Yazar daha çok flörte ve karşılıklı diyaloga önem vermiş. Tarihi bir katili canlandırmaktan ziyade polisiyevari, romantik ve dramatik bir kurgu yaratmış. Heyecanla okumadım. Kafamda da zaten bir iki katil şüphelisi vardı sonlara doğru da tahminim doğru çıktı. Özetlersek çok iyi de değildi çok kötüde.