·592 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Eylül 2022 00:00 Kitap oyunca benden bir aşk mı dev bir takıntı mı okuyorum, çözmeye çalıştım. Hala cevabını bulamadım. Kitapta en iyi anlayabildiğim karakter Sibel ve onun için çok üzgünüm. Baş kahramanlarımız, yeni tanıştığım ve asla anlamadığım karakterlerdi.Hele Füsun. Öyl bir muamma ki. Keşke onun ağzından dinleyebilsek hikayeyi.
Kitap akıcı ama bazı yerlerde gerçekten bekaret, kadın-erkek ilişkileri yazan yerlerde soğudum.
Kitabın kuşkusuz en iyi cümlesi giriş cümlesi.