İlerde kızıma okutmak için aldığım Yaşar Kemal kitabı. Kısa bir öykü gibi görünse de anlam olarak çok yoğun bir kitap. Küçük bir kızın duygu geçişleri çok güzel verilmiş bence. Yaşar Kemal olunca böyle bir kitapla karşılaştığıma çok da şaşırmadım. Böyle güzel eserleri çocuklarınıza okutunuz.