Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 07 Aralık 2022 21:49 Dizisi de çok popülerdi bir ara, kitapları da. Kitaplar seri şekilde çıkarken, okuyan herkes beğendiği için, ben de beğeneceğimi umut ederek almıştım. 8 kitaplık bir seri.
Komple seriyi beğenir miyim bilmem ama ilk kitap için çok akıcıydı diyebilirim. Turuncu saçlı kızımız Anne ile kah sevindim, kah üzüldüm. Bazen onunla birlikte tekrar okula gittim, bazen yemek yaptım, çocuk baktım. Sıkça hayal kurdum, sürekli yaptığı yeni hatalara güldüm. En yakın arkadaşın ne demek olduğunu hissettim. İçinden geleni söylemenin güzelliğini gördüm. Azmin sonuçlarını ama yeri geldiğinde fedakarlığın ne demek olduğunu da…
Okurken bol bol keyif aldım. Güzel kitaptı vesselam.