·464 syf.····Okunma: 13 Aralık 2022 18:25 7.5... Aslında Aaron ve Ruby'yi de sevdim hatta ilk baştaki chatting kısmı baya aktı gitti ama sonrasında buluştuklarındaki kimya iyi verilmemiş gibiydi. Yazar tatil kısmını biraz daha eğlenceli, macera dolu ve daha duygulu yazabilirmiş gibi hissettim. Karakterler daha çabuk açılıp daha güzel şeyler yaşayabilirdi gibi. Smut sahnesi de pek etkileyici değildi açıkçası. Hele sondaki o ne olduğu belirsiz kısım. Yani şimdi yıl olmuş 2012 ama bunlar ne, neredeler, ne oldu, ne olacak falan hiçbir şey anlaşılmıyordu. Pat diye bitirmiş resmen. Lukov'dan Sevgililerle'yi daha önce okudum orada Aaron'ın gazi olduğundan falan bahsediliyordu sanırım yanlış hatırlamıyorsam, burada öyle bir şey yok mesela. Hikaye güzel ama daha da iyi olabilecekken bence biraz basit kalmıştı. :)