3/10
·440 syf.··
2026 15. kitabı
Serzenişin ilk iki kitabını okumuştum Sürükleyici bir seriydi ve yazım dili fena değildi bana göre Karakterleri pek sevmemiştim ikisininde psikolojisi iyi değildi Karakterle gıcık kaparken bir yanda da empati kuruyordum ve üzülüyordum hallerine Bora ve Hande pek mutlu olamıyordu kitap da hep bir aksilik çıkıyordu biraz yüzleri gülsün istemiştim açıkçası neyse gelelim son kitaba Bu kitabı merakla bekliyordum ama maalesef spoiler yedim sonu ile ilgili bu yüzden okumayı düşünmüyorum spoliler yediğim için değil öğremdiğim çey hoşuma gitmediği için maalesef öğrendiğim şey beni hayal kırıklığına uğrattı Sonu açık uçlu bitmiş bana göre ve bazı durumlardan dolayı finali kötü geldi o yüzden kitabı alıp okmayacağım Bence daha iyi bir şekilde yazılabilirdi Olayları öğrenince büyük hayal kırıklığına uğradım yani neden dedim? Kitabını ilk kısımlarını wpde yayımlamıştı yazar ve finali öğrendiğime göre ve beğenmediğime göre diğer kalan yerleri okumak istemedim Bir de yazar kapak da finalle ilgili bir spoiler var demişti ama alakasını görmedim
Serzeniş III: VebalSümeyye Koç · Epsilon Yayınevi · 2022331 okunma
·
367 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Finali nasil bitiyor spoiler verir misin