Serzenişin ilk iki kitabını okumuştum
Sürükleyici bir seriydi ve yazım dili fena değildi bana göre
Karakterleri pek sevmemiştim ikisininde psikolojisi iyi değildi
Karakterle gıcık kaparken bir yanda da empati kuruyordum ve üzülüyordum hallerine
Bora ve Hande pek mutlu olamıyordu kitap da hep bir aksilik çıkıyordu biraz yüzleri gülsün istemiştim açıkçası neyse gelelim son kitaba
Bu kitabı merakla bekliyordum ama maalesef spoiler yedim sonu ile ilgili bu yüzden okumayı düşünmüyorum spoliler yediğim için değil öğremdiğim çey hoşuma gitmediği için maalesef öğrendiğim şey beni hayal kırıklığına uğrattı
Sonu açık uçlu bitmiş bana göre ve bazı durumlardan dolayı finali kötü geldi o yüzden kitabı alıp okmayacağım
Bence daha iyi bir şekilde yazılabilirdi
Olayları öğrenince büyük hayal kırıklığına uğradım yani neden dedim?
Kitabını ilk kısımlarını wpde yayımlamıştı yazar ve finali öğrendiğime göre ve beğenmediğime göre diğer kalan yerleri okumak istemedim
Bir de yazar kapak da finalle ilgili bir spoiler var demişti ama alakasını görmedim