10/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2022 46. kitabı
Emrah Atiş Okuduğum en iyi kitaplardan bir tanesiydi. İlk başlarda kitap hep böylemi ilerlicek diye okuyordum ama sonradan olaylar hiç beklemediğim yerlere gitti. Gerek kurgusu olsun gerekse yazarın kalemi olsun beklediğimden daha iyiydi. Bir alzimer hastasının hayatı ve hisleri, akıcı ve anlaşılır bir dille yazılmış. Kitabı okurken özellikle sonlara doğru kendimi o dünyada o evden birisiymiş gibi hissettim. Ve benim için önemli olan kitabı okurken o dünyada kendimi hissedebilmek ve bu kitapta öyle kitaptı.
NimEmrah Atiş · Okur Kitaplığı Yayınları · 2022162 okunma
··
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.