Komikşeylerin beyblade basmasına çok sevindim.Bunlar çok yıllar öncesinde animesini izlemiştim.Atv yada star yayınlıyordu sanırım.Anime ve manga karşılaştırması gibi birşey olacak sanırım bu inceleme.Animesi izlediğim kadarıyla çok güzeldi ve çizimleride güzeldi.Gelgelelim mangasına..Mangası denildiği üzere çocuk mangası şeklinde dizayn edilmiş ve ana karekter takao sanki 8-9 yaşları arasında çizilmiş bir velet gibi fakat animesinde rahat 15 yada 16 yaşında duruyor ve mangada boyu acayip kısa.Beyblade turnuvalarına gelecek olursak animede beyblade den çıkan kutsal hayvanlar birbirleriyle dövüşmüyor fakat animede bu oluyordu.Sonuç olarak mangasına pek ısınamadım fakat bu devam etmeyeceğim anlamına gelmez.Mangasından çok animesini izlemenizi öneririm.Tabi yayınevine katkıda bulunmak isterseniz satın alıp küçük yiğen veyatta kuzene kardeşe armağan edebilirsiniz.
Not: Kai üzümlü kekim animede çok karizmatiktin be...