Yazarın dili sizi alıp götürüyor.Ama öykülerle ilgili ya da oykulerde ki karakterlerle ilgili en belirleyici tanım müthiş bir sakinlik havası içerisinde olmaları.En heyecanli yerlerde bile nasıl böyle sakın kalabildiklerine şaşırıp kalıyorsunuz.Sanki bu dünyadan degillermis sanki hiç yasamiyorlarmis gibi ..Size bile bulaşıyor bu sakinlik çok etkileyici keyifli okumalar