Serinin ikinci kitabı çok tatlı güzel bir ilerleyişi var biraz karanlık tarafıyla okuru içine çekiyor bence tek yorumum konuyu ilgi çekicilikten uzak bir biçimde dolandırdığı için hadi artık bağla konuyu dediğim oldu belki bir sonuca bağlanmayan çok fazla eylem ve mekan değişikliği oldu. yinede tatlı bir kitap