Sıkça yaptığımız yanlışların gözler önüne serildiği harika bir eser. Muhammed Emin hocamızın ahlak serisini bitirdim ve hepsi birbirinden kıymetli. Çocuklarla aramızdaki iletişim,üslup,takınılması gereken tavırlar ve kazandığımız mükafatlar gibi bir sürü güzel konuya değinilmiş. Okumak isteyen herkes tereddütsüz okuyabilir