"Şimdiki aklım olsaydı on sekiz,yirmili yaşlarımdayken seksen yaşındaki Doğan'a yani kendime mektup yazardım!"
♡
Sanırım bu kitabın bana en büyük armağanı ..Çünkü oturup seksenine bir mektup yollamayı planlayan bir yasemin var artık..
♡
Biraz da bu muazzam eserden bahsedelim; söyleşi tarzında ilerleyen okurlara müthiş reçeteler sunan her yaştan insana, insan olma hallerine hitap edip mentorluk yapan dupduru bir eserle karşı karşıya kalacaksınız.Doğan Hocamızın değindiği konular; Gözlemleyen bilincin farkındalığı ve nasıl geliştirebileceğimiz, Biz olma ekip ruhu taşımanın önemi, gönül dili ile zihin dilini dengeleyebilme istenci,ilişkilerdeki yolculuk ve yoldaşlık bağı kendinle olan ilişkindeki sevecen bir tavırla sohbet edebilme halinin güzelliği,değişen koşullara rağmen kendin olabilme bilincinden,"okul-iş-eş seçiminin hayatı öneminden ,parayı yönetmenin yaşamı yönetmek kadar mühim olduğundan,konfor alanı dışından çıkıp yol alabilmekten,cinselliğin aşkın ruhlar arası bir kıvamla yaşanılabilen tanımıyla ve daha nice nice size anlatacağım bize ilham olan yelpazesi geniş bir çok bahisleri yer aldığı zengin bir hazine ..
♡
Bizden biri içten biri
ruhun şad mekanın cennet olsun kıymetli değerimiz Doğan Cüceloglu ...
♡
Şimdiden kahveli okumalar dilerim!