Pegasusun devamını çıkarmayacağını bile bile serinin ilk kitabına başladım ve bayıldımmmmm. Kendimi bi anda tarihi bir japon filmine düşmüş gibi hissederek okudum kitabı. Başrol erkek karakteri kitabın yarısına kadar hiç bi şekilde anlayamıyoruz ve bu zaten beni heyecanlandıran bir durum, o mu olacak bu mu olacak derken çıkan kişi beni oldukça mutlu etti evet biraz yüzsüz bir karakter gibi ama yinede çok sevdim. Zaten kadın karakteri anlatmaya cümlelerim yetmez Mariko o kadar zeki bir karakter ki kendi yaşam şartlarının dışındaki hayata da bir şekilde adapte olması bunun için savaşması gerçekten çok güzeldi. Hele sonlarda bi olay öğreniyoruz ki gerçekten hiç tahmin edememiştim. Kısaca ben çok ama çok sevdim.