Biraz daha uzatarak okudum. Şiir kitaplarını sırasız, hangi şiiri istersem ondan başlayarak okumayı çok seviyorum. Hatta bazen öyle denk geliyor ki aynı şiiri üç defa dört defa okuyorum. "Attilâ İlhan" zaten şiirlerini ve şiir yazarken kullandığı üslubu aşırı beğendiğim bir yazar. Gerçekten kitapta yer verdikleri tüm şiirleri çok güzel ve güzel olmakla yetinmiyorlar çok anlamlılar. Hepsinin altında yatan anlamı bulmak önemli olan. Ki bunu sadece şairin kendisi bilebilir. Şiir okumayı sevenlere "Attila İlhan" okumalarını şiddetle tavsiye ederek bitiriyorum. Mutlaka bir bakın derim.