Puan vermedi·168 syf.··
2022 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2022 23:16
Kendi yorumumdur, okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Şöyle başlamalıyım ki, ilk sayfalarda biraz hiddetlenebilirsiniz , sebebi ise sayfalar çok boş bırakılmıştır. Bu sebepten de , kağıt israfı diye de yorumlayabilirsiniz. Fakat içerik olarak gayet güzel bir eser olmuş . " Eylemsiz sevgi olmaz" diye başlanmış. Kitabı bitirirken verilen mesajı daha iyi anladım. Köpek dilinden yazılmış bir eser, bir barınak köpeğinin iç sesi yansıtılmış. Oldukça da başarılı olduğunu düşünüyorum. Günümüz gerçeğiyle, patili hayvanlarımızın durumları çok göz önünde olduğundan eser bir hayvanın iç sesi olarak yansıtılmış . Sevgisizlik ve terk edilmişlik insanları acıttığı gibi hayvanları da acıtır, hatta fazlasıyla. Her yaş grubunun okuyabileceği bir kitap , okunmalı ve okutulmalı. Tekrardan okuduğunuz için teşekkür ederim . Sevgiyle kalın.
1000Kitap
Baldan KaranlıkKemal Hamamcıoğlu · Dex Kitap · 202077 okunma
·
153 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.