10/10
·92 syf.··
Beğendi
·
2022 20. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2022 02:10
Sevgili Tolstoy'un bu eseri diğer eserleri gibi gayet başarılı bir eser olmuş. Uzun zamandır okumak istediğim fakat bir türlü sırasını bulamadığım bir eserdi . Sonunda elime alıp bir gün içersinde bitirebildim. Sürükleyicliği ön planda olan bir eser olduğu için zevkle hızlıca okuyup bitirdim. Yalın bir anlatımla ele alınan ve akıcı bir öykü . Kitap çoğu şeyi öz bir şekilde aktarmış. Anlatılan mesaj net bir şekilde aktarılıyor okura.. Tolstoy, yaşamı boyunca insana dair anlam arayışında olmuş bir filozof. Bu nedenle insanın burada oluş amacının bu kadar basit olamayacağını savunarak aslolanın ne olduğunu bariz bir şekilde göstermiş. Öykü ile ilgili kısımlara çok değinemeyeceğim çünkü kısa bir kitap. Her öykünün sonunda farklı bir aydınlanma ile karşı karşıya kalıyorsunuz. Direkt kitabı alıp okumanızı yeğlerim. Bana sorarsanız, benim kendimce çıkardığım birçok ders oldu okurken.. Bazı sözcükleri okurken daha çok kavramaya başlıyor insan veya yapboz parçaları yerine oturuyor gibi. İnanç, çok hassas bir konu ve bu kitapta da çok açıklayıcı bir şekilde örneklendirildiğini düşünüyorum. Özellikle de ölüm.... Tekrardan ölüm kelimesinin ne kadar ani ve acımasız olduğuyla yüzleştim. Bakınız , ölüm çok ansızdır , çok. Ölüm , bizi hangi duygulardan ansızın alıkoyacak, kim bilir? Neyse , söyleyeceğim o ki, okuyun ve okutun çok farklı bakış açıları uyandırabilir sizlerde de.. İyi okurlar , sevgiyle kalın.
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · İndigo Kitap · 2017234,6bin okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.