Puan vermedi·240 syf.··
2022 19. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2022 19:54
Merhabalar! Aslında ben bu kitabı okumayı hiç planlamıyordum. Kitap dükkanlarından "İşkence" ve "Hristiyan gülü"nü arıyordum. Babacım da iki kitabı ararken bir gün bu kitaba(Binbaşının kızı) kitabına gözü düşmüş. Aradı beni ve dedi ki "evladım aradığımız kitaplar yokmuş ama aynı yazarın "Binbaşının kızı kitabı varmış, alayayım mı? İster misin bu kitabı okumayı?" Ben de "Olur baba al demiştim" iyi ki öyle demişim. Bu kitap bana çoook ders verdi. Yine bi kere ince olmam, çok az şükrediyor olmam, kendimi öteki insanlarda üstün görüp te iyice günahkar oluyor olmam hakkında hatırlatıp, kafama öyle soktu ki... Kitabı okurken ağlamak istedim ama boğazıma tıkıldı gözyaşlarım. Gerçekten o kadar şükürsüzüs ki, eğer küçücük kız Zepnep'ın yaşadıkları bizim başıma gelirse ne yapardık...? Yusuf'un insanlar ırkçı olduğu yüzünden... hüngür-hüngür ağlaması, Daha 7 yaşa bile adım atmayan Zeynep kendini büyük bi isyan için de bulması. Bütün ailesinden ayrılması... Binbaşının da efendiliği, İsmail'in sevgisi... Ohhooo kanuşacam desem konuşulacak baya çok şey vardır bu kitabın içinde. Ben bu kitap hakkında kitap yazsam bile onun özetini bi türlü okurlara iletemem... Kısacası sadece kızların değil herkesin okuması gereken bi kitap. Tıpkı "Aysel" "Kendini arayan adam" "Düzceli Mehmet" "Bir vicdan uyanıyor" kitabları gibi. Herkes okul tefekkür, idrâk etmesi gereken bi kitaptır. Sizlere bi öneri ve ricam siz de bu kitaba rastlarsanız mutlaka alın ve okuyun... Mesala ben önceden bu kitabı okumak istemediğim için pişman oluyorum.... İyi akşamlar herkese...
Binbaşının KızıEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 2012234 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.