·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Aralık 2022 20:16 Kitabı epey beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim. Yabancı isimler biraz karışıklık yaratabiliyor. Bay Darcy ve Elizabeth başından beri kitabı sürükleyici kılıyor bana göre. Merak uyandıran ve sürprizler barındıran bir kitap. Beş kızı olan bu ailede Bayan Bennet, bana göre orta statüde bir ailede olmaktan ziyade karakteri itibariyle zayıf bir kişi. Bay Bennet, bana Yaprak Dökümü Ali Rıza Bey'i hatırlatıyor . Jane ve Elizabeth arasındaki kardeşlik çok güzel. Kısacası okunmaya fazlasıyla değer.