6/10
·325 syf.··
Beğendi
·
2022 106. kitabı
Kitabı başladığım andan bitirdiğim ana kadar kafamda o kadar çok cümle kurdum ki kurgu için... Tahmin bile edemezsiniz. Hatta verdiğim puan bile o kadar çok değişti ki... O yüzden kitap biter bitmez direkt anlık hislerimle yorum yapmak istedim. Öncelikle azıcık konusundan bahsedeyim. İki zıt karakterin aşkını konu alıyor temelde kitap. Clara'nın skandallarla dolu ailesinde kendine çizdiği, daha doğrusu annesini mutlu ettiğini düşünerek gerçek benliğinden kaçıp olmadığı birine dönüştüğü hayatı, sevdiğini düşündüğü Everett'ın kendisini fark edeceğini düşünerek attığı bir adımla değişiyor. Niyeti Everett ile koca bir yaz geçirmek olsa da kendini tanımadığı bir adamla ev arkadaşı olarak buluyor. Josh (Darling) yani ev arkadaşının mesleğini öğrendiği zaman ise işler bambaşka boyuta evriliyor. Josh için Clara imkânsız, Clara için Josh asla olamaz bir kişilik. Kitabı sevmedim, gerçekten sevmedim. Ancak son bölümleri okurken bir tık için çekildiğim için puanımı yüksek (bence bayağı yüksek hem de) tuttum. Konusu bilerek başladım kitaba o yüzden sevmeme nedenim Josh'un mesleği asla değildi. Kitapta duygular ve karakterler geçmedi bana. Clara ve Josh'un kendi güvensizlikleri, yaşadıkları çıkmazlar vardı. Hakkını yiyemem yazar bunlara bol bol değinmişti ancak ne yaparsam yapayım empati kuramadım. Hatta Clara'ya bol bol sinir oldum. Josh'ı bir tık sevmiş olabilirim ama. Romantik bir kitap okuduğunu düşünürken porno yıldızlarının uğradıkları haksızlıkları derine derine inceleyince sanırım Clara ve Josh'un aşkı, tutkusu bana geçmedi. Doğrusunu isterseniz ne zaman âşık oldular, ne zaman aradan aylar geçti asla anlamadım. Yazar karakterlere aksiyon filmleri üzerinden romantik sayılabilecek sahneler yazmıştı ama bana geçmedi onlar. Aksine çok eyreti geldi bana okurken. Kitapta bir yek Naomi vardı ki onun kitabını okumam için beni yeterince ikna etti. Naomi için yazara bir şans daha vereceğim hatta ama biraz ilerde. Şu anlık bu kitap bana yetti. Bol bol eleştirmeme rağmen son kısımları aktı gitti. Başlarda zorla okuduğum kitap ortalar bir tık güzelleşti derken son üç ya da dört bölüm bütün kitapta bulamadıklarımı verdi. Nihayetinde verdiğim puan da o son kısımların hatrına. Uzun lafın kısası belki benim için doğru kitap değildi, belki yanlış zamanda okudum. Sebep her neyse kurgu ve karakterleri asla hissemedim. Romantik yönü bana asla geçmedi ki aslına bakarsanız spicy kısımları da öyle aman aman değildi bence.
The RoommateRosie Danan · Berkley · 2020393 okunma
·
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.