Can yayınları kampanyasından almıştım bu sene tavsiye üzerine. Ancak çok iyi ya da çok kötü diyemeyeceğim kitap için. Ben de gitmedi bir türlü belki de bilemiyorum. Kurgu çok dağınıktı. Okuma zevkine göre her okurun değişkenlik gösterebilir beğenisi.