·119 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2022 00:19 Eminim ki bu kitabı okuyup da "yahu biz ne edepsizmişiz" diyebilirsiniz. Ama şunu da belirtmeliyim ki insanın kendine çeki düzen verebilmesi için kısa, öz ve harika bir kitap. Sıkmadan, her konudan 2-3 hadis ile örnek derken bir çırpıda bitiveriyor. Herkese okumasını tavsiye ederim. Edep-adap konusunda kendinize çok güvenmeyin. İnanın ki bu kitabı okuduktan sonra fikriniz değişecek...