·72 syf.····Okunma: 26 Aralık 2022 19:16 Yazarı sevdiğim için almıştım. Öykü kitabı olduğunu aldıktan sonra fark ettim. Kitap çerezlik. 1 saat olmadan bitirebileceğiniz türden. İçindeki resimleri gerçekten çok beğendim. Özellikle anlattığı durumu soyut bir şekilde çizmelerine hayran oldum. Öykü kitabı olduğu için zaten çok ince o yüzden dili gibi konularına pek bir şey söylemiyorum. Güzel ve farklı bir öylüydü