Puan vermedi·432 syf.····Okunma: 01 Ocak 2023 21:36 İlk kitabı okudum ve sonlara doğru çok güzel ilerledi. 2. kitabı da mükemmel. Okuduğum ilk fantastik kitap. Bazı olaylarda çok şaşırdım özellikle kitabın sonlarına doğru. Sonu beklediğim gibi bitmedi fakat bence yeni bir milat yazılacak. :D
Ezel ve Karmen Asral hep benimle kalıcaksınız. Ferya ve Damir'i unutmayalım.
- "Unutma şeytan yapılan kötülüklere bir kılıftır sadece."