·352 syf.····Okunma: 02 Ocak 2023 01:40 Yani aslında ilk kitabı biraz uzatsaymış bu kitaba hiç gerek yokmuş. Olaylar çok yavaş ilerledi, hatta kitapta pek olay da olduğu söylenemez. Simon ve Caroline'ın ilişkilerinin gelişimi güzeldi. Caroline'ın içine atıp atıp sonrasında bir yerde patlayacağı belliydi zaten ama çabuk toparlamalarını ve karşılıklı konuşarak bir şeyleri aşmalarını sevdim. Caroline çalışırken ben yoruldum diyebilirim, Jillian bana biraz bencil geldi her şeyi Caroline'a yıkarak ama sonrasındaki teklifi ve Caroline şartları vs. güzeldi. Sophia ve Neil'in durumuna gelecek olursak erkeklerin Neil'in yaptığını aldatma olarak görmemeleri aşırı büyük bir saçmalıktı. Sırf arkadaşınız diye de birinin hatasını yok sayamazsınız. Benim arkadaşım yapsa ağzına ederdim. Kadınların da onlara daha ikna edici ve açıklayıcılarını isterdim açıkçası. Neil'in neden bunu yaptığının da temeli yoktu o kısım çok havada kaldı. Birbirlerini kıskandırma çabalarından o kadar da keyif almadım açıkçası. Clive'ın durumuna da bir kedi sahibi olarak çok üzüldüm ve Caroline'la empati kurabildim ama haremiyle de olsa geri dönmesine sevindim, eski Simon'ı örnek alması hiç hoş değildi. Hahaha. :D Son kapanışı onun ağzından okumak çok eğlenceliydi.