·448 syf.····Okunma: 01 Ocak 2023 00:39 Konusu vs bence güzeldi fakat biraz sıkıcı buldum gibi. Yani aralarinda geçen aşk vs çok güzel anlatılmış ama asıl karakterin sıkıntılarına çok fazla değindiğini düşünüyorum ve sürekli aynı şeyleri söylüyormuş gibi geldi. Ama yinede güzeldi. Günümüzde artık toplumun bir parçası olan bazı psikolojik hastalıklara iyi değindiğini düşünüyorum. (SPOİ SAYILABİLİR!) Benim gibi sonunun nasıl bittiğini ve tamamlanıp tamamlanmadığını merak ediyorsanız söyleyeyim: tek kitap ve sonu mutlu bitiyor:)