Harika ötesi bir kitap
Anna Frank'ın günlüğünden esinlenen bu kitabı okumadan önce bir kız çocuğunun bu kadar derin düşüncelere sahip olacağını düşünmemiştim.
Savaş döneminde zor bir şartta yaşayan bir kızın bize basit görünen şeylerle mutlu olup, geleceğine dair umutlar biriktirmesi beni çok sarstı.
Okumaya değer bir kitap.
Okuduğunuzda gözyaşınızı tutamıcaksınız.