Açıkçası daha önce ne yazarı ne de kitabın adını duymuştum. Konusu ilgimi çektiği için aldım ve okudum. Beni çok fazla etkilemedi ama cümlelerden çok derin anlamlar çıkarabileceğiniz bir kitap. Elinize alıp sakin bir şekilde tane tane okunacak bir kitap. Yazarın çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Konu bakımından bir öğretmen öğrenci ilişkisini anlatıyor. Bana pek bir şey katmadı fakat boş zamanlarınızda açıp okumaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum.