Bana bu kitabı okuma fırsatı tanıyan,aynı zamanda kitabın yazarı olan Banksy ' e teşekkür ediyorum tekrardan.
Sayfa düzeninde ,yazı puntosunda bazı hatalar var ve de yazım hataları da var maalesef ama her şeye rağmen kaleminize sağlık.Güzel metaforlar vardı .İnceleme yazmayı uzun zamandır bıraktığım için bu şekilde düşüncelerimi belirtme gereği duydum . 🌼🍒