Fantastik kitap fiyatları aldı başını gidiyor bildiğiniz gibi. Ve bir kampanyada bu kitabı gördüm 20 liraydı. Dedim ne olabilir ki en fazla. GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLABİLİRMİŞ. Hikayesi sürükleyici ve hızlı akıyor. Bazı yerler hatta fazla hızlı akıyor. Özelliklerde son 100 sayfası. Ne oldu falan derken baktım bitti. Bu yüzden final bir tık aceleye gelmiş gibi ama yinede çok güzel bir kitaptı. Fantastik seviyorsanız kesinlikle okumalısınız. Rümeysa AkçaDört Ölü KraliçeAstrid Scholte