Okuma kulübümüzle okuduğumuz dördüncü kitaptı. Benim için de yılın ilk kitabı. İdam edilecek olan bir insanın psikolojisini nefis anlatmış Victor Hugo. Tam anlamıyla bir manifesto diyebiliriz bu kitap için. Kısa bir günde bitebilecek bir kitap ama uzun zaman unutulmayacak.