·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ağustos 2022 14:32 Ahmet Ümit dünyadaki en kötü hikâyeyi bile, harika yazabilecek ve okurken içine cekebilecek türden bir kaleme sahip bir yazar. Begenmekle kalmadım, baaayillldimmm. Beklediğim kadar heyecanlı ve hareketli değildi, bilirsiniz kitaplarını Nevzat başkomiserin heyecanını. Ama bu kitap da farklı bir hikaye farklı bı döngünün içinde kaybediyorsunuz kendinizi. Her zaman ki gibi gözüm kapalı öneriyorum.