Ve Sonunda İkisi de Ölür
(!!SPOILER İÇERİR!!)
Şu zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan. Konu ilk başlarda sakin ve yavaş ilerliyor hatta ben oldukça sıkılmıştım. Fakat ilerledikçe o kadar güzelleşiyor ki kitap inanamamıştım. Konu olarak Rufus ve Meteo adlı iki gencin son günlerinde birbirlerine olan aşkını anlatıyor. Ölüm habercileri denen yer o gün ölecek kişileri arayarak haber veriyor. Aslında olay kabaca bu şekilde. Fakat ayrıntıları, karakterlerin yaşadığı olaylar ve hisleri o kadar güzel ki insan kendi ile özdeşleştiriyor. Özellikle sonu çok duygusaldı benim için. Aşık olduğu adamın ölümünü izlemek... Yinede kesinlikle herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. Mükemmeldi.