Nedenini bilmediğim şekilde içimi huzurla doldurduğundan 10 puan verdiğim bir kitap oldu. Gerçekten yazar fazladan ya da farklı bir şey yapmasa da anlatımı çok samimi geldi. Sanki karşılıklı oturmuş güzel bir kahve eşliğinde sohbet ediyormuşum gibi hissettim okurken. Hatta ses tonu çok rahatlatıcı, insanın içini gülümsemesiyle huzurla dolduran, bakışlarıyla kucaklayan biri karşımda anlatıyordu olayları sanki. Açıkçası net bir hayal değil sadece verdiği his buydu. Nedense huzurla okudum ve hemen bitiverdi. Normal bir olayı anlatmasına rağmen ilgimi sürdürebildi. Çok akıcı ve o zamanın Japon kültürüne dair ayrıntılarla dolu bir kitap.